• darkblurbg

Een bijzondere avond, vrijdag 16 juni 2023 tijdens de ALV werden de aanwezige jubilarissen gehuldigd. Het ging deze avond mede over jubilarissen met een bijzonder jubileum. Dit keer waren er namelijk twee clubmensen die hun gouden lidmaatschap vierden. Immie Kerkhof en Annette Temmink. Deze dames kregen uit handen van de voorzitter een 'GKV Ons Clubje glasstatuut' en een mooie bos bloemen uitgereikt voor hun clubliefde en uiteraard werden er hartelijke woorden over hun jubileum uitgesproken.

Ook de andere aanwezige jubilarissen werden allemaal met een persoonlijk woordje toegesproken en ontvingen naast bloemen ook hun jubileum-speldje.

De Jubilarissen

• 25 jarig lidmaatschap: Kenny van de Steeg
  • 40 jarig lidmaatschap: Annie ter Heege en Gea Bruinenberg
  • 50 jarig lidmaatschap: Freek Groen , Annette Temmink, Immie Kerkhof en Gea Kooi

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Bekijk hieronder de foto's van de huldiging van de jubilarissen.